regn och rusk

andra dagen med ganska tradigt väder så vi sitter inne i lägenheten och tar det lugnt. Har fått lite läst men känner mig ganska slö, både i huvudet och i kroppen.. Men inte jättelänge tills vi flyger hem nu igen. Imorgon är jag ledig och på tisdag bär det av hem till sverige igen. saknar alla där hemma så det ska bli trevligt att komma hem igen!
 
Ett pluss med resan är att jag har käkat riktigt bra, nästan inget socker och så! Så formen är riktigt bra just nu! yeey! Längtar hem till gymmet också! jag vill lyfta tungt och jag vill ut och springa! Även om jag är ganska sliten i kroppen nu saknar jag att träna något galet. Så på onsdag träffar jag gymmet igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0