Lite tjureri och bänkpress!

Gaaaaah.. Blir så arg på alla inkompetenta idioter som inte kan sitt jobb.. Har inte haft mer än bara problem med att få läsa de kurser jag behöver för att kunna börja plugga till idrottslärare. men ingen gör sitt jobb och jag sitter och är apstressad..De ger inte all information jag behöver för att jag ska kunna söka. Sen förstörde de ju min chans till att läsa idrottB och nu istället måste jag läsa kemi1, bilogi1 och fysik1 .. Men det går så jäkla segt och idag fick jag reda på (när jag maila och fråga) att det fattades två papper jag skulle skicka in innan de kunde fixa klart det. Och detta skulle jag veta hur?..Ska ju för helvete snart söka in till högskolan... Jäkla mög..
 
sitter just nu och redigerar lite mer bilder från sälen, tänkte att det kanske kan lugna ner humöret lite.. i eftermiddag väntar en fotografering då vi flyttade fram den ena tills torsdag. Och sen ikväll ska jag på body combat och få ut lite ilska. Inte varit på det passet på typ ett år så det ska bli skoj! Morgonen bjöd på 45min TRX och sen en timmes bröstträning. Vågade äntligen köra bänkpress ordentligt. har inte vågat innan då jag jag har varit ganska svag i bröstmusklerna men lyckades helt okej tycker jag själv för att vara första gången med tung stång. Gjorde först 2*10 med bara stången (20kg) sen 2*10 med 30 kg och sen en repetion på 35kg! Den sista var riktigt tung men känns inte som ett helt omöjligt mål att komma upp till 50kg under detta året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0