Det går bra nu!!

Är inne på tredje veckan nu där det finns konditionsträning med och det känns verkligen som det börjar ge lite resultat. Det känns lättare och lättare för varje gång och det känns nästan som man kan se skillnad från dag till dag. Plockade fram min kamera idag för att ta lite bilder på mig själv för att dokumentera. första gånge jag gör det med annat en mobilkameran men ska blin bättre på det. Jag tror man behöver se det mer själv! Så ska försöka ta bilder en gång i månaden för att se att det faktist går framåt! Det känns som det börjar bli lite konturer på magen men är fortfarande en bit kvar innan jag känner mig helt bikiniredo för i år. I sommar ska jag ha min snyggaste sommar någonsinn!! Sen att jag mår bättre än vad jag någonsinn gjort är inte helt fel det heller! 
 
Började dagen med en lätt frukost och sen en 5km runda i solen i bara linne. Helt underbart att kunna vara ute med bara armar.  Nu ska jag ta och käka en andra frukost och sen köra ner till gymmet så benen får jobba lite mer idag. Senare ska jag in till Lund för att regristrera mig för mina kurser och sen ska jag gå brevid 1.5h på mitt nya jobb. Livet flyter på ganska bra nu!:) 
 
Det tar emot lite att publicera en bra bild.. Även om jag lagt  upp bild på min mage innan så är denna mer avslöjande på något sätt.  Men det är för min egen skull, det är lätt att bli blind på sin egen framgång. :)
Men om en månad kommer det än ännu snyggare bild haha! Det är fullt ös som gäller nu! Men har tränat i över ett år nu och börjar äntligen känna mig ganska bekväm med mig själv. Lite mer muskler bara så haha. Men träningen har aldrig känts bättre! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0