Roskilde

 I fredags tog vi en tur över till grannlandet för att besöka Roskilde, första gången på den festivalen för mig så bara det var en upplevelse i sig.  Och jag var ganska imponerad av festivalen faktiskt, stort och massor av saker att kolla på. Vi hade inget vi egentligen ville se förran 22.30 det spenderades en hel del tid av att bara njuta av sommarsolen och festivalkänslan. Den känslan är verkligen helt undederbar, finns inte mycket bättre faktiskt. Men bäst är det att se Rob Zombie för andra gången på mindre än en månad. Den mannen levererar ju fan alltid och sen resten av bandet är lite trevligt ögongodis gör ju inte saken sämre.  Låtlistan var inte riktigt samma som på sweden rock men åhh så bra! Inte för att de har dåliga låtar men de spelar verkligen bara sin bästa låtar! (förutom pussy liquorsom jag saknade även på sweden rock..). Sen att Herr Zombie alltid är nere och promenerar vid publiken gör ju det bara mer fantastiskt, märks verkligen hur mycket han (och resten av bandet så klart) verkligen bryr sig om sina fans.  Piggy Ds publikkontakt är svårslagen och han är ju aldrig stilla. Man kan inte låta bli att verkligen tokälska varenda minut av spelningen.  Så behöver jag säga att vi var ganska jäkla nöjda när vi tog oss tillbaka till hemlandet igen på natten? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0