Ännu en legendarisk helg

OjOjOj vilken kanonhelg jag har haft! En av de bättre på väldigt länge faktiskt. Det började med en tur till Svedala i fredags för att beskåda Twisted Sister. riktigt jävla bra spelning och jag är verkligen förvånad att publiken var så bra som den var. inte riktigt vad jag förväntade mig av sommarock i svedala och det samma med bandet. Älskar hur mycket de hånade festivalen i stort haha.  Men riktigt jäkla bra hade vi det i alla fall. Sen tog vi oss hem till Kävlinge för några timmars sömn innan lördagens storslagna planer. Nämligen ett stycke grillpartaj. Mat och sprit handlades och kubb hämtades i Höör.(dock användes det inte... men tanken var god) och sedan var det fest ända fram till morgontimmarna. De sista gick vid sex.. Men kanonskoj hade vi det och det var en riktigt lyckad kväll/natt/morgon. I går drog vi in till Malmö för att kränga Thaibuffe och sen efter det var det några timmar med matkoma som spenderades halvöda. En mycket bra helg med andra ord! 
 
Veckan som kommer är inte mycket sämmre den heller. Idag blev det en tur till Ullared och en hel del pengar flög iväg, men en hel del skoj fick följa med hem. Imorgon ska jag ha en familjefotografering mitt på dagen och sen ska jag in till Höör för en trevlig middag med god mat och sen lite underbar cheescake (som jag snart ska ställa mig och göra). Mycket annat skoj ska den sista semesterveckan också fyllas med!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0