Welcome To The Freakshow!

Ännu en helg avklarad och har en spännande och rolig vecka framför mig! Är så taggad och längtar med att få dra igång en ny vecka och nya tag med allt. 
 
Denna helgen har spenderats som flytthjälp igår och idag har det städas och fixat en del. har inte varit iväg till gymmet nu men det känns som det inte gör något haha. Imorgonbitti blir det ett TRX pass och sen tänkte jag köra ett tungt benpass och jag är dötaggad. Sen kör vi stenhårt med bra mat en vecka till. har släppt det lite i helgen men det hade jag planerat att jag skulle vara okej med. Fredagar och lördagar är okej att käka lite extra och kanske lite godis/fika. 
 
Nu ska jag sätta mig på printerest och leta massa inspriration till kommande plåtningar!
 
 
Snygga Louise får stå för bilderna till detta inlägget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0