Torsdags babbel!

Sitter och funderar på om man ska ta tag i och fixa en liten ny design till bloggen men orken finns inte riktigt här än. Men det börjar komma en tanke och plan på det nu i alla fall. Eftersom bloggen inte bara är inriktad mot foto nu så känner jag att jag kanske ska ha en desig (eller i alla fall header) som visar lite mer vad som det skrivs om. Men ska fundera lite mer på hur jag vill ha det och så får vi se!:)
 
Denna torsdagen har varit bra, drivs ännu inte till vansinne av att gå hemma och vänta på besked. Men ska snacka med min lärare imorgon då hon ska ringa och berätta hur vi ska lägga upp allt. Ska även ta och söka lite extrajobb tänkte jag. Tror det blir lördagens projekt att sitta och fixa med lite sådant. 
 
Tog en tur till gymmet i förmiddags och körde ett benpass, det kändes sådär så det blev inte jättelångt. Men blev en del squats och benpress och lite annat smått och gott. Blev ju även en timmes promenad till och från gymmet men valde att skippa kettlebellen ikväll då jag kände mig ganska sliten. Imorgon är vilodag från gymmet och den behövs så det går riktigt bra på lördagens två timmars träning. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vilken söt katt!

Svar: ja visst är den!!
Rebecca Bendren

2014-01-29 @ 23:58:56
URL: http://dreamsof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0