that's why they call me bad company

Då var det fredag och jag har en ganska välfyld dag och helg framför mig. Det känns lite ovant att faktiskt ha mycket planerat  men skoj också. Har en fotografering om någon timme och sen ikväll ska jag umgås med Linn. Imorgon förmiddag är det träning och sen till Danmark för att se Watain. 
 
Så ska snart ta och fixa ihop det jag behöver och fixa iordning mig själv. Ska även försöka få upp mitt humör ganska mycket. Denna veckan har varit lite av en svacka. Så en helg med massor av saker är nog precis vad jag behöver. Sen en fotografering  idag och två stycken nästa vecka. Måste fylla tiden med saker som gör mig glad. Är inte helt förtjust att idag är en vilodag, hade verkligen behövt få kötta ur lite dåligt humör! Men sparar den energin till de dubbla passen imorgon bitti!
 
Nää om man ska ta och tag i dagen..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0