Planering och Squats!

Är verkligen på så underbart humör, taggad på allt. har påbörjat planera en del fotograferingar och skaffat lite nya kontakter och ser verkligen fram emot som har satts i rullning! Allt verkligen flyter på just nu, äntligen!!
 
Körde ett benpass idag igen då underarmen inte känns helt bra än så vågar inte träna något som innebär att man måste hålla hårt i något... I morgon kör vi mage! Är inte armen bra snart kommer benen och magen bli extremt tränade haha! Vet inte riktigt vad som är fel heller men det gör mig frustrerad..
Men blev en del squats idag, börjar känna att tekniken börjar närma sig okej nu. Men mycket att jobba på och behöver få upp styrkan ännu mer för att våga köra tungt. Just nu kör jag med 40 kg på stången och det blir jobbigt snabbt. Tycker jag är ganska stark i benen men squatsen känns inte helt bra än.. Så får nöta massa teknik så ska det nog lösa sig! Känner i alla fall att rörligheten börjar bli bra då jag kommer långt ner utan att knäna kommer framför fötterna. alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0