Mumsfilibabba!

Djävuls träningsvärk från igår.. Men det är så vi gillar det! Hade egentligen tänkt ta en förmiddag med vila men är så jäkla rastlös så tänkte nog vandra ner till gymmet i snövädret! Ska på Kettlebell ikväll men det är vilodag imorgon så kan nog unna mig ett riktigt köttigt benpass!Känner mig stark och så full mer energi just nu. 
Snön faller på ute så det blir nog en väldigt mysig promenix ner till gymmet också!
 
Ovan ser ni min frukost. Havregynsgröt med extra fibrer. banan, mango och sen lite lakrispullver och till det ett kokt ägg. Jag äter på tok för lite med tanken på hur mycket jag tränar så det ska det bli bättring på! 
Nu ska jag ut i snön och ta mig ett riktigt benpass! Sen fixa iordning någon riktigt bra lunch efter det ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0