Lite pastelligt!

Lite av det som köptes på IKEA i lördags, är just nu ganska inne på pastellfärger och har varit det ett tag nu.. Så kunde inte låta bli blommkrukorna och då behövdes ju såklart något att sätta i dem. Får se om jag lyckas hålla plantorna vid liv bara.. Men det är mysigt med lite levande växter. 
Köpte även en del förvaringslådor då jag har väldigt mycket saker som bara står och ser stökiga ut så har fått undan en del nu! Hade nog dock behövt några till nu när jag har fixat lite men det får bli ett senare projket. Jag har fått undan en del nu och det ser lite bättre och ljusare ut här nu. är ganska trött på det svarta och röda jag har haft innan så det är skoj med lite ny färg! 
 
Nu ska jag snart ta och fixa lunch och sen nog ta mitt andra pass på gymmet. Hade egentligen tänkt att köra rygg direkt efter TRX passet imorse men jag orkade verkligen inte då, var helt slut. Rikigt bra pass men känner att energin börjar komma tillbaka nu haha. Så ska snart ner i köket och fixa lite mat och sen jävlar i det ska det tränas!

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh vad fint :)

Svar: visst blev det! :)
Rebecca Bendren

2014-01-20 @ 16:34:04
URL: http://hiipstergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0