Jag och Luggen!

Hemma igen med ett nytt påslakan, en kjol jag tittat på länge och sen lite ljus och en ny tavelram. Allt på galna reapriser så jag är nöjdare än nöjdast! Har precis satt mig med ett gäng tända ljus och tänkte kolla någon serie en timme nu innan jag har tänkt att laga lite middag!
 
Kom även på att jag inte lagt upp någon bild på den nya frissan, luggen var aningen jättebångstyrig idag men det får ni leva med gott folk!
 
De två sista bilderna här kära systerystern min tagit! Hon var allt ganska grann idag hon själv!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Superfina bilder! :) Kram

Svar: tackar :D kram!
Rebecca Bendren

2014-01-07 @ 17:21:26
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0