Go Hard Or Go Home!

Har haft en riktigt bra dag! Tränat, bakat och fixat. Lagat god middag, sprungit en runda och sen slöat lite i soffan. Märker dock att jag har aningen mycket tid över då att fota maten jag lagar är ett stort intresse just nu.. Men något måste man ju fota.. Eller? Bättre med ordentliga bilder än instagrambilder iaf haha! Har även så mycket tid att blogga.. Mhm.. Menmen, får massor gjort men hoppas jag snart får lite mer struktur i min vardag!
 
 
 
Stog även och spände mig i köket innan. Inte mycket att skryta med men det börjar synas lite att man tränar i alla fall. Får se hur mycket omlägningne av mat kan hjälpa!:)
 Och sen bara för att göra systeryster glad: En "tumbler bild" på mina nya tjusiga lakan. och mina ben och fötter. Bara för att jag vet att hon fullkommligt älskar fötter! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0