Framtidsplaner!

Ni vet att jag igår skrev att jag ville ha lite mer struktur på min vardag? Blev ett steg i rätt riktning idag! Fick precis mail att jag ska börja läsa Idrott och Hälsa B nästa vecka så jag kan söka in och utbilda mig till idrottslärare till hösten!!! Hur najs är inte det?!?!
 
Detta är en sak jag har funderat på ett tag nu och äntligen rör sig saker i den riktningen jag vill. Tänk att få jobba med att förska få andra att brinna så mycket för träning som jag gör! Tror verkligen det är ett jobb som kan passa mig! Är verkligen supertaggad nu!!
 
Nu ska jag sätta mig och maila lite potensiella modeller, ska sätta ihop en riktigt överawesome portfolio denna våren då det lär finnas en del extra tid. Är det folk här som kanske vill ställa upp? :)

Är så taggad på livet nuuu!!
 
modell: Dementhia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0