En bra måndag!

Hejsan Bloggen. Här kommer årets första inlägg.. Eh. Känner att jag är så duktig på att blogga så att det är helt sjukt. Men jag är riktigt taggad på att ta nya tag nu faktiskt, anstränga mig för att ta mer vardagsbilder att blogga. Börjar imorgon med att plocka med mig kameran hela dagen, det ni.. Ska försöka med ett inlägg om dagen, ska även förska att göra detta inlägget med annat än instagrambilder.. Lär inte funka alla dagar men ska försöka! 
 
Denna måndagen har spenderats med att storstäda rummet mitt, rensat och fixat. är sugen på att köpa lite nya grejer att ha här inne. Mitt rum har sett i princip likadant ut sen typ högstadiet och känner att jag skulle vela ha in lite mer ljus här nu. Så är sugen på att byta ut lite av de röda detaljerna mot vitt eller annan ljus färg. Så blir nog en tripp till Ikea snart! Yey! 
 
Har även springit idag, första konditionsträningen på lääänge. Men ska lägga in mycket mer sådan träning i mitt schema nu. har en del spännande på gång men tänkte skriva mer om det senare! Men efter springturen blev det en härlig dusch och sen bäddade jag ner mig i sängen med tända ljus och en bra bok jag fick i julklapp. Startade bara upp datorn lite snabbt för att blogga lite. Ska snart krypa ner i sängen igen och sova några timmar innan vi tar oss ann tisdagen! Imorgon ska jag en sväng till Malmö för att kolla på lite rea med pojkvännen, sen blir det ett ben och magpass på gymmet. Ska nog klämma in lite cardio också! Ska nog bli så bra så!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0