Dag ett!

Första dagen på mitt nya liv, eller nått.. Dagen har varit bra hittills i alla fall! Riktigt bra träningspass på gymmet. En timme rygg och sen 30 min löpning på löpbandet och sen 15 minuter stretch! Kände mig pigg och stark, riktigt taggad! Testa lite marklyft idag då jag aldrig riktigt kört det tungt, så tyckte det var helt okej att jag fick upp 70 kg två gånger. Körde även några repetitioner på 60. Målet för i år får bli att lyckas lyfta 100 kg! 
 
Har precis bakat egna proteinbars och ska snart ställa mig och baka ett ordentligt nyttigt bröd, ska bara leta fram ett spännande recept! Ska även ta och käka lite lunch, har käkat för lite mat hittills idag.. Kvarg med mango till frukost sen en stor smoothie när jag kom hem från träningen! Så det först, sen brödbak! Är även sugen på en ny bloggdesign men inte ett dugg sugen på att fixa en.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0