Blää och ush..

vaknade för någon timme sedan med känslan av att idag inte är min dag och har ritkigt svårt att skaka av mig den känslan. Låg kvar i sängen något timme och motivationen till att ta sig upp fanns verkligen inte..vanligtsvis brukar det vara gymmet som lockar upp mig sådanna dagar men då jag har en vilodag idag så kunde inte ens det få upp mig.. Motivationen till något alls finns inte och känner mig bara almänt nere.Just nu är jag mest sugen på att köra till ICA och köpa en stor påse godis och bädda ner mig i sängen igen.. Hoppas verkligen mina kurser kommer igång snart för att inte ha något vettigt att göra driver mig till vansinne vissa dagar. Igår lyckades jag göra massor och även så i måndags men idag har jag noll planer och känner att kroppen verkligen behöver vila.
 
Jag har inte haft den bästa starten på året och tycker 2014 kan börja leverera snart.. förra veckan var helt fantastiskt och så välbehövd men det gör det bara lite svårare att komma in i den tomma vardagen igen. panik för man inte har några måsten direkt, det kommer inte in några pengar och tiden bara sniglar sig fram. 
 
Nä nu ska jag kolla lite serier och sen göra de få saker som ska göras idag.. Får se om det blir en tur till ICA eller inte.. vill inte riktigt spendera pengar på godis men suget är extra stort idag..
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefi

Jag känner dig, broder!

Svar: vi borde tröstfika ihop!
Rebecca Bendren

2014-02-28 @ 01:20:06
URL: http://brickroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0