Sockerfritt Januari

Motivationen till att komma igång och träna mycket är just nu på topp och jag ska iväg senare ikväll för ett härligt rygg pass. har lagt på mig en del nu över jul och ser precis vart all julmat har satt sig. Dock ångrar jag inte en enda matbit jag har stoppat i min mun. Men tänker starta på stort nästa år med att inte äta något socker alls under Januari. Och nu har jag skrivit det här så då får man ju inte fuska ;). Tänkte att en månads socker detox kan vara bra att börja året med och känner jag min kropp rätt så tappar jag rätt mycket av fuffigheten på den tiden. jag har lika lätt att tappa i vikt som jag har att lägga på mig igen. Men 2015 ska bli mitt träningsår. Det senaste halvåret har det inte alls gått som det ska. Motivationen har varit en bra bit bort och sedan har jag varit sjuk rätt så ofta. Men projekt ett för året är att komma tillbaka till formen jag hade i Juni/juli och sedan ska det byggas utav bara den.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0