I Am Morbid

Saknar det ljusare håret en del faktiskt.. synd att jag inte har pengar att fixa det så igen just nu.. utväxten jag har nu är då inte nådig..
 
Sitter här den första dagen på mitt så kallade jullov med antomi.. Känner mig rätt trött idag och ute öser regnet ner.. Så juligt och mysigt.. Men ska snart ta och rycka upp mig lite och ta en sväng i duschen. Ikväll ska Morbid Angel plåtas och är riktigt taggad. Länge sedan jag plåtade konsert och väldigt länge sedan jag var på en med lite tyngre musik så det ska bli skitskoj. 

Kommentarer
Postat av: Annster

Fin bild :)

Svar: Tackar!:)
Rebecca Bendren

2014-12-19 @ 04:26:15
URL: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0