Träningsabstinens utan dess like

Ligger just nu supersnuvig i soffan längtar till allt jag inte kan göra nu.. Vill till gymmet och riva ett riktigt tungt ryggpass. jag vill hälsa på mina kettlebells och jag vill springa. Men som sagt så ligger förkylningen och jävlas med mig.. Så Ska dricka te i mängder och inta vitaminer så skiten släpper snart. Nu när ryggen äntligen börjar må bra igen så ska man så klart bli sjuk. Min vanliga tur..  Har inte blivit så mycke träning i sommar som jag hade önskat av olika anledningar. Hade en hanled som krångade i början av sommaren så jag inte kunde lyfta något tungt och sen har ryggen krånglat ovanligt mycket.. Sen att jag gått och träffat världens finnaste person och blivit tokkär har inte hjälpt heller haha. Har spenderat väldigt mycket tid med honom och prioriterat bort träningen för mys och fika. Och det klagar jag då inte på för det har varit så galet bäst hihi. men Sockret ska det dras ner på från och med måndag! Träningen ska även komma igång så fort förkylningen släpper så man blir en människa igen. Ska sätta mig och fixa ihopa ett träningschema så fort jag skrivit klart här.. Nu när jag har mitt schema kan det nog bli lite lättare att planera! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0