Stand Up For Rock And Roll

Dålig bloggare här men jag har kanpt suttit vid datorn denna helgen! Har vatt ganska skönt att den bara har fått stå. Inte för att jag har gjort så mycket egentligen! Kollat film, jobbat, pluggat geografi och bara vilat upp mig. Nu är det en vecka innan påsklovet! Har en del som ska bli gjort då men känner att veckan kommer gå dösnabbt så snart så! Jag längtar jättemycket och jag behöver verkligen ett lov att vila upp mig på! kommer bli så bra!!
 
Nu ska jag fortsätta plocka och fixa, lyssna på min vår spellista på spotify och plugga lite mer. I eftermiddag blir det body pump! Denna vecka kommer jag köra hårt med träningen! Känner att kroppen pallar det nu igen. Hade innan att jag skulle va i fin form till påsklovet men en influensa och sen en hjärnskakning har hindrat mig från det. Så nu kör vi till studenten. 80 dagar kvar idag! Så nu jävlar kör vi hårt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0