Sådär bra dag..

Ganska värdelös dag idag.. Mest kollat serier och inte riktigt fått något gjort.. Tränade på kvällen men annars har jag verkligen inte gjort något vettigt alls. Klart man får ha sådanna dagar också men de gör mig så rastlösa och det känns ganska värdelöst när de är över. Träningen gick helt okej idag, en timmes Zumba och sen mage på gymmet. Lär kännas imorgon! Börjar även synas att man har kommit igång igen, ben och armar börjar se helt okej och jag börjar få en rumpa. Den var väldigt platt innan men den börjar synas nu, om någon nu vill veta..Spänner jag magen så kan man kanske börja se att det finns något under fläsket också! Yeey.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0