Så mycket att längta till!

Mhm riktigt vårigt ute idag också ♥ Och imorgon ska det bli ännu bättre! Imorgon står fotografering till en fotouppgift på schemat och jag är askalastaggad! Ska snart sätta mig med saker till UF-mässan.. fattar inte riktigt att om en vecka är det snart dags för att sätta upp allt i båset och nästa onsdag är det dags. Nervös brud? Nejdåintealls.. eh. Men det ska nog gå bra ändå! Längtar mest till att projektraporten är skriven och inlämnad så man är klar med hela projektarbetet. Längtar otroligt mycket till studenten och jag längtar tills min 20 års dag. Längtar efter mer värme och längtar efter att kunna gå i shorts. Längtar till festiveler och längtar tills att inte behöva sitta bokom en skolbänk. Jag känner mig ganska klar nu. Vill jobba nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0