Så galet vackert!

Redigerar bilder för fullt, ni får en liten blandat kompott med bilder här. Mer kommer så klart sedan, har laddat upp lite mer på facebooksidan så gå gärna in där och kolla! Men åh vad jag redan längtar tillbaka. Tydligen ska vädret här hemma vara kallt och tråkigt hela April, känns sådär när man kommer från 30 graders värme. Jag trivs finfint i en solstol med en god drink eller ute i havet bland korallerna och fiskarna. Jag vet att Egypten är ett land jag vill besöka igen och det helst snart. Då ska jag försöka ha ett dykarsertifikat med mig och dyka bland de stora reven för det vi hade vid hotellet var bara litet. Även om det var helt fantastiskt hade man velat se de stora som finns där också. De har nationalparker som är rev och de ska vara i världsklass.Det är så vackert att det inte riktigt går att beskriva. Känslan när man tittade ner under vattnet första gången är helt obeskrivlig. Så mycket fiskar och så vackert något kan vara! 
 
Mer bilder kommer med tiden, nu ska jag baka kanelbullar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0