Oinspiration, stundetmössa och träning!

Hejsan Hejsan alla bloggläsare där ute! Om jag ska vara ärlig så ligger inte motivationen till att blogga jättehögt just nu! Trodde det skulle komma tillbaka efter mässan var avklarad men nej. Så är här lite halvdött ett tag framöver så håll ut, det kommer vända igen det vet jag. Ge mig bara lite värme och vår så kommer inspirationen sprudla igen!
 
Idag har jag skrivit prov, fått studentmössan och tränat. Fattar inte att det är bara 79 dagar kvar till studenten. 79 dagar jag vet kommer springa förbi och snart står jag där den 5 juni i vit klänning och vitt hatt med ett champange glas i handen. Jag längtar något fruktansvärt kan jag säga! Nu när jag faktiskt vet vad som väntar efter och jag vet att jag slipper gå arbetslös. Jag känner mig ganska färdig med skolan nu och längtar efter att få börja jobba. Få göra något annat. Vill bara få det sista i skolan klart nu. Projektarbetet lider mot sitt slut och det är inte jättemycket kvar i de andra kurserna heller. 
 
Nu ska jag kolla lite Bones, lyssna på vinden och bara vänta in att träningsvärken från i går får ny träningsvärk från idag. Är helt slut i kroppen just nu! På ett riktigt härligt sätt! igår körde jag 1 timmes body pump och sen en timmes gym där 20 minuter var på crosstrainern. Idag blev det 1.5 timmes träning. Sprang 10 minuter för att värma upp, körde maskiner en bra stund och sen blev det 30 minuters intervall träning på crosstrainern. Trodde seriöst jag skull avlida..  Benen skakade och sista 10 minuterna tog jag mig igenom på ren vilja haha. Fick ta i ordentligt men så jäklig gött efter när man kände att man klarat av det. Tror jag förbrände 460 kalorier på den halvtimmen så hårt tog det! Kände när jag började och hade klarat de första fem minuterna att detta tar jag mig aldrig igenom levande.. Men jopp! Svetten forsade och benen skakade som nykokt spagetti men klarade gjorde jag allt. 
Imorgon blir det lite lugnare med "bara" en timmes Zumba!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0