Nervööös..

Fixar bilder i ramar, skriver ut några fler bilder och planerar. Längtar bara till onsdag kväll just nu då mässan är över. Är så nervös att jag håller på att gå under. Men tror det mesta faktiskt är under kontroll. Men kommer inte vara helt lugn förren det är över..Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till om det inte skulle gå bra på onsdag, inte nu när jag har lagt ner så mycket tid och pengar på det. Hela projektarbetet har kostat mig mer än vad jag har dragit in så hoppas på en vänding av det på onsdag men tänker inte ha för höga förväntningar då jag inte vill bli besviken. Just nu är mitt mål att ta mig igenom dagen, fota lite där och kanske träffa någon eventuell kund. Inte mycket mer just nu.. 
 

Kommentarer
Postat av: samantha svensson

Håller tummarna för att det ska gå super bra!

Svar: tack så mycket!:)
Rebecca Bendren

2013-03-11 @ 15:31:03
URL: http://samanthafoto.blogg.se
Postat av: Felicia

lycka till!!

Svar: Tack så jättemycket!!
Rebecca Bendren

2013-03-11 @ 20:52:55
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0