Träningstjat!

Hemma efter två timmar på gymmet. Ett pass body pump och sen ett pass Zumba efter det. Har bokat in kettlebell men funderar på om jag ska avboka det och ta en timme på gymmet istället. Eller kanske bara ta en dag ledigt. Får se lite hur jag känner mig imorgon förmiddag. Body Pumpen kändes i alla fall riktigt bra idag. Ska lägga på lite mer vikt på söndag och utmana mig ännu mer. Körde ganska tungt på benen idag men känner att jag kan köra lite mer på bröst och rygg. Bicep och Tricep kanske lite mer bara för att utmana mig till fullo. Får se hur myckte träningsvärk jag har i benen imorgon, är det inte mycket kan vi slänga på lite mer där också. Känns så gött att man verkligen känner att man blir starkare. Har ju tränat aktivt i precis tre veckor idag. Det händer ganska mycket på tre veckor. Lite synd att jag inte tog några förebilder för det hade varit skoj att jämföra. Letade lite innan efter någon med det är dåligt med helkropsbilder på mig. Ska leta lite till för det hade varit skoj att lägga upp om några veckor..
 

Kommentarer
Postat av: Ana Zagreb

Älskar zumba!! Så roligt och bra för kroppen :)

Svar: Zumba är helt underbart :D
Rebecca Bendren

2013-01-25 @ 13:30:35
URL: http://coffeeandcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0