Some Days Are Just Not Quite Perfect

Dagen har la varit sådär, ganska dryg måndag som äntligen lider mot sitt slut. Men man måste väl ha sådanna dagar också, man hade inte uppskattat de bra lika mycket om man inte hade några halvkassa ibland. 
 
Spenderade två timmar på gymmet idag bara för att försöka få upp humöret idag. Ett pass body combat som gick sådär, kändes inte alls som det satt som det skulle och jag hade ont i benet. Dock svettades jag på som en gris och körde årt i alla fall så träningsvärken imorgon kommer ju vara fin.. Körde sen en timme på gymmet då jag körde lite armar, axlar, rygg, mage innan lår och ytterlår. Så ser fram emot lite fin träningsvärk av det imorgon också! Imorgon är med lugna dag från träning då jag vilar upp kroppen lite och det ska jag göra med en tur till Malmö och pojkvännen. 
 
 
Har börjat sakan det blonda håret lite faktiskt.. men mitt hår är just nu alldels för slitet för att ens fundera på att byta hårfärg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0