Nu kör vi!!!

Nu jäklar kör vi. Är så taggad på att komma helt iform och känner att jag skulle kunna bosätta mig på gymmet helt haha. Har bokat in flera pass denna veckan och det lär bli så fram över också. Har även bestämmt mig för att ta en månad nu då jag inte äter något godis, ingen fika utan att jag bara kör det helt nyttigt. Mycket frukt och mycket vatten. Så nu kör vi full rulle nu i en månad och om jag nu skulle känna för de så fortsätter jag efter det. Jag ersätter småätandet som sker för att jag är uttråkad med träning. Mycket roligare att dra ner till gymmet i en timme. Ska även testa massa olika smothisar, gjorde en med jordgubb, fil, lite mjölk och honung för en stund sedan. Så mumsigt det är.
 
Idag står Body Combat på schemat och imorgon blir det en tur för att gymma på morgonen innan skolan. Onsdag CX Worx och shamaab. Torsdag body pump och zumba. Sen fredag/lördag har jag inte bestämmt än men på söndag är det dags för body pump igen. Körde det igår och det är ett perfekt sätt att avsluta en vecka på. Träningsvärken finns här idag men jag längatar bara tills ikväll. 
 
Köpte även nya skor igår, rosa och fina. De hade ett pris som var ganska nedsatt så behövde bara ge 500 spänn för dem och jag behövde verkligen nya skor så det var ett toppen kap. 
 
Men nu är den stora frågan till er, hur mycket vill ni följa med på min resa mot en vältränad kropp? Är det ni vill läsa om. Vill ni ha recept på nytta saker och sådant? Jag skriver gärna om detta men det är ju om det finns ett intresse av det. Annars så fortsätter jag så klart som vanligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0