Mycket på gång!!

Tjenare alla fina! Har precis plockat fram en hög med kläder som ska packas ner och om en och en halv timme bär det av mot helsingborg för att hämta upp mysvovven! Ska bli ganska skönt att inte behöva pendla till och från skolan! Dock kommer jag få pendla till Kävlinge för träningspass idag, imorgon och på torsdag. Men det får det va värt!:) Nu när man äntligen har kommit igång att röra på fläsket så kan man ju inte ta en veckas ledigt..
 
Köpte förrästen domänen rebeccabendren.se igår! yey! Så förhoppningsvis finns det snart en tjusigt hemsida där! Anmälde mig även till UF-mässan som ska vara på helsingborgs arena. Spännande säger jag bara. inte alls dönervös.. nej då!
 
EN annan sak som gör mig mer nervös är att en av högskolenaälningarna ska vara gjord den 15e och arbetsprovet inne den 29e. Så ska väla ut fem bilder och skriva en halv A4.. Den andra skolan har jag fram till april på mig men där är mer bilder som ska vara med i arbetsprovet. Två teman som är "ett rum" och "ung" och sen utöver det ska det vara fem fria bilder. Känns som man får panik dra ihop någon fotograferin snart..
 

Kommentarer
Postat av: aliengirl- art is my life

Riktigt jobbigt när det är stressamt för någon! :(
Killen på bilden är ganska cool.

2013-01-07 @ 13:55:02
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0