Krånglande teknik..

Tjenare Hej alla. Idag är humöret inte alls på topp någonstanns. Är mest bara sugen på att krypa tillbaka ner i sängen. Men nej. Nu ska jag plugga någon timme innan jag drar till skolan och sen ska jag leta upp en bild på den externa hårddisken som tycks ha försvunnit. Bilden ska jag beställa en förstoring på för den jag har sparad på datorn är för liten så behöver hitta orginalet. Men verkar som flera av sommarens bilder är borta. Hittar ingen av sommarmånadernas bilder. Så det betyder att ganska många bilder är väck. De måste ju ligga någonstanns.. suck.
 Måste verkligen ta någon dag att rensa på den externa. Det är ganska kaos där och inget är organiserat. Och det lär vara ett helt dagsprojekt.
 
Fick förövrigt två fotojobb igår som bara ska planeras datum på och sen fanns det intresse till ett till idag. yey. Sen två förstoringar. Dock är jag även med detta låååångt från mitt mål. Men nu jäklar ska det kämpas så jag kommer dit. Bara någon månad kvar nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0