Kötta Kötta Kötta!

Hej snyggingar! Jag sitter och väntar på att toan ska bli ledig så jag kan ta en behövlig dusch efter dagens träning. Körde en timmes body pump idag, sen efter det tog jag 20 min på crosstrainern, 4 min rodd och sen tränade jag lite ben och mage på två masikner. Kommer må så kungligt imorron med andra ord haha! Imorron står Body Combat på schemat och efter det tänkte jag ta lite armar i gymmet. Ska även ta och skriva ihop ett träningschema så jag får så varierad träning som möjligt! Tror det kommer bli finfint! 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Härligt :)

Svar: Riktigt härligt va det!:)
Rebecca Bendren

2013-01-28 @ 11:37:03
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0