För att jag mår så jäkla bra!

Hemma efter en timmes body pump och sen efter den en halvtimme på gymmet. Helt underbart! Känner mig så pigg och motiverad till allt som det finns inte. jag mår bra av att träna mycket och hårt. Jag koncentrerar mig bättre och prestrerar galet mycket bättre än innan. Jag sover bättre, jag äter bättre. Det mesta är bättre. Min lilleboro frågade mig för någon dag sedan varför jag har börjat träna så mycket och jag funderade lite på det. Det är för att jag mår så mycket bättre av det. Det finns inget härligare än att komma hem efter ett svettigt pass och känna sig helt slut och så nöjd med sig själv. Kännslan att kämpa på de sista minuterna för att bevisa för sig själv att man faktiskt orkar. Sen att se hur kroppen förändras och att man faktiskt tappar några kilo är ett pluss i kanten. Jag älskar att träna och gör det gärna mycket och ofta. 
 
Imorgon nalkas fotojobb och jag börjar bli lite nervös! Ett tag sedan jag gjorde en fotografering jag får betalt för så det är alltid lite extra press då. Men är även riktigt taggad på att ta asnajs bilder! 
 
 
Foto: Samantha Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0