En liten söndag

Lovet glider sakta men säkert mot sitt slut och imorgon är sista dagen då jag är ledig. Känns både bra och dåligt, jag vet att denna sista terminen kommer springa förbi och snart står man där på studenten. Paniken att inte va helt 100 på vad man vill göra efter och att veta att man snart måste bestämma sig gör mig så stressad. Men det blir nog bra...
 
Imorgon åker jag in till Helsingborg för att hämta upp en lite sötnos som jag ska passa tills på fredag.  Vet inte riktigt hur bra uppdateringen här kommer vara under kommande veckan så vi får se lite där. Ska i alla fall försöka skriva ihop den där texten med konsertfotograferingstipsen som jag lovade för några dagar! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

riktigt fräck bild :D

Svar: tack så mycket :D
Rebecca Bendren

2013-01-06 @ 19:37:31
URL: http://sarajosfin.blogg.se
Postat av: Mini

Hoppas du haft ett bra lov! :)

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.

2013-01-06 @ 19:37:42
URL: http://ministhoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0