En liten fredag!

Gomiddag alla läsare. Sitter och boka träningspass till nästa vecka, kommer dock bli lite jobbigt då jag är hundvakt i Helsingborg måndag-fredag. Så får penda lite för träna hemma i Kävlinge men det får de va värt. Är sjukt taggad på alla tre pass som är inbokade! Har sådan galen träningsvärk sedan igår, men jäklar vad gött det känns att äntligen ha kommit igång! 
 
Ikväll ska jag fota Dirty Passin på Debaser! Det bandet var ett av de första jag fotade när ja hade börjat intressera mig för att fota konserter så ska bli skoj att se hur mycket bättre bilderna blir ikväll! Lägger kanske upp lite bilder att jämföra mer imorgon bara för att det är skoj att se! de bilderna är mer än två år gamla så det har hänt en hel del sedan dess!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0