Dags för fredagsmyyyys!

Hoppade gymmet ikväll och körde istället fradagsmys framför gladiatorerna med familjen. FinFint det också!Ska iväg till gymmet imorgon förmiddag och sen på söndag också så det kändes okej med en dag ledigt faktiskt! Ibland måste man låta kroppen vila sig också, även om man  bara vill köra på i full fart tills man når det resultatet man vill..
 
Men annars idag då? Åkte in till skolan för att sitta och klippa och klistra.. givande.. ja. eller nej. Sen blev det att ta tåget till Lund för att luncha med lö pojkvänn innan han skulle sätta sig på tåget mot Halmstad och efter det träffade jag en kompis som jag inte har träffat på ett år nästan. Helt sjukt vad tiden springer förbi!? Hur kan det gått ett år lixom. Träffade människan sist på min 19års fest.. Imorgon är det tre månader tills jag fyller 20. Hur sjukt är inte det?!?! Åldersnoja? nejdå inte alls.. 
 
Här kommer dagens instagram bilder, är ganska aktiv där så vill ni ser lite mer uppdatering för mig så följ Beexen där!  (vet att det är lite tråkigt att det bara är instagrambilder just nu men jag ska bättra mig och motionera kameran lite mera. Har bara varit så jäkla kallt så har inte orkat ta en tur med kameran. Men har lite jobb på G så förhoppningsvis genererar det till lite spännande bilder. Bland annat lite bandbilder, inte helt planerat och så än men det blir nog sjukt awesome. Familjefotografering och i slutet av februari en studiofotografering som kommer bli sinnessjut häftig. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0