At the end of a smile, theres a laugh 'n' a half

Har precis kommit hem efter en tur på väla. Vi hade bara en timmes lektion i morse så sen tog vi en stund på väla. Hittade lite smycken och sen köpte jag en tröja och två linnen för 30kr styck! Sen blev det en hållare till telefonen som jag ska ha när jag tränar. Asbra! Smyckena är jag helt kär i, så galet snygga!! Mhm, jag gillar rea!
 
Ikväll står det plugg och träning på schemat. Ett pass body pump och sen en timme på gymmet. Sen ska jag även förbereda mig inför första riktiga fotojobbet på ett tag som är inbokat imorgon eftermiddag. Jag är riktigt taggad och hoppas på massor av fina bilder! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rock your hair - En alternativ hårblogg

svar: ELLER HUR!?

2013-01-31 @ 20:20:39
URL: http://www.rockyourhair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0