Mer framtidstankar

Känner mig gammal som sitter och klagar och funderar över vartfan tiden tar vägen men det är verkligen helt sinnessjukt vad det går snabbt..Imorgon är det en månad till julafton. Och jag längtar så egentligen gör det inte så mycket att det går snabbt men jag blir stressad, snart har halva trean gått och då är det ett halvår till studenten.. Våren lär gå ännu snabbare än denna terminen och då står man där. Det är svårt att inte vara lite nervös för det, så många beslut som måste fattas. Ska man söka vidare direkt och till vilken skola. Lär ha tre stycken som jag söker. En i Göteborg, en utanför Stockholm och en i Munka. Hoppas verkligen jag kommer in på nordens fotoskola för det hade varit en så underbar erfarenhet så kommer jag inte in där iår så läser jag nog foto på folkhögskolan i ett år i Munka och sen söker in igen. Jag vet att det är foto jag vill syssla med med det är hur jag ska gå tillväga med det jag funerar på. Jag vill ha ett eget företag det vet jag, men hade även tyckt det var helt underbat att ha ett jobb på close upp eller sweden rock magazine.  Ska man kanske ta ett år efter studenten och sattsa helhjärtat på förataget? Får se hur det går när jag har en hemmsida uppe och kan börja marknadsföra den på riktigt, får se hur mycket kunder som faktiskt hör av sig. Är det så många som faktiskt vill anlita mig så att jag inte behöver jag kanske inte plugga vidare ändå.. Men även  om det går bra så vill jag komma in på nordens fotoskola. Det hade vatt så bäst och jag tror att jag hade kunnat lära mig så otroligt mycket där. Får ta lite mer tid att fundera och titta runt.. Men en sak är jag säker på, det är foto jag vill syssla med!
 

Kommentarer
Postat av: BabyStrange

Låter som en kul plan tycker jag. Man ska göra vad jag gillar. Men jag tror att både Closeup och Sweden Rock Mag främst har frilansande fotografer.

2012-11-23 @ 20:09:12
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0