Har det helt okej!

Älskar vår nya fotouppgift!! Kommer bli så skoj och jag ska ta riktigt bra bilder till det, det får inte bli något halvdant då jag inte är helt nöjd med alla uppgifter vi har haft innan. Men tror det börjar lossna lite nu! Vi har en riktigt bra idé och jag tror resultatet kommer bli helt perfekt. Nu ska jag bara googla runt och hitta det perfekta stället för det hela! 
 
Annars hade jag inte tänkt göra så mycket idag faktiskt.. Pluggade riktigt mycket igår så ska nog ta och unna mig en lugn torsdags eftermiddag. Kanske lite projektarbete senare. Vill så gärna boka in fler fotograferingar och hoppas det börjar rulla in sådanna när jag kan börja marknadsföra företaget ordentligt! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

vad är det för fotouppgift? :)

2012-11-22 @ 14:26:44
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se
Postat av: BabyStrange

Snyggt smink!
Sv Tack ska du ha!

2012-11-22 @ 14:38:07
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0