Framtids funderingar

Två bilder på Dee Snider såhär på kvällskvisten! Hösten håller på att krypa in och festivalsuget börjar komma tillbaka.. Suck, speciellt när jag inte är helt 100 om det blir några nästa sommar. Ska i och för sig försöka fixa så jag kan plåta på en del men kommer inte bli att jag lägger några pengar själv på det. Kan jag få ett fotopass så gör det hela min sommar. Men känner inte för att spendera supermycket pengar just nu på sådant då jag inte riktigt vet hur livet ser ut efter studenten. Sitter och kollar på utbildningar och har hittat några jag vill söka till. Men är för tillfället inte helt 100 om jag vill göra det direkt eller ta ett år och bara köra järnet med företaget som jag har tänkt driva vidare även efter UF-året. Att verkligen ta ett år då det är det enda man fokuserar på. Sen om det skulle gå runt helt så behöver man kanske inte plugga vidare.. Men jag vill göra det och tar jag ett år "ledigt" så finns chansen att jag fastnar i det jag gör. Ska kolla runt lite mer och se vad jag kommer fram till..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jäklar vad gammal han har blivit :( men grymma bilder!

Sv: Det har du rätt i, Sabaton är så himla grymma och jag ser fram emot lite bilder därifrån! Själv fick jag inga vidare, men vilken konsert!!

2012-11-21 @ 22:02:53
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0