Detta ska bli en bra vecka

Ännu en måndag, ännu en hel vecka framför oss. Denna veckan ska jag få mycket gjort och kryssa av massor på "att göra listan". Ska få igång allt som har legat på is ett tag och jag känner mig riktigt taggad på allt. Detta ska bli en bra och produktiv vecka. Känner äntligen att kreativiteten börjar trilla in igen och jag är sugen på att både fota och skriva så ska passa på nu när jag äntligen känner för det! Ska försöka dra igång och plåta till min portfolia och sätta mig och sortera gamla bilder. Såå kommer behöva massa folk framför kameran så hör av er gott folk! Främst behöver jag kärlekspar och ta lite puttenuttiga bilder! :)
 
Nu jävlar kör vi!!

Kommentarer
Postat av: bella

grymma pics!

2012-11-25 @ 14:24:30
URL: http://heysugarmagazine.se/isabelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0