Det närmar sig! :)

Ännu en söndag som det ska fyllas med skolarbete, geografi och naturkunskap skall göras och måste även få rätt på min reklambild, vet inte riktigt vad jag ska göra med den alls och den ska vara klart på torsdag.. Ska även förbereda och planera inför imorgon då det nalkas fotografering, om vi lyckas hitta ett ställe för det hela. Hoppas verkligen det blir av då jag ser fram emot det riktigt mycket! 
 
Igår bakades det lussebullar och det är nog lätt det bästa med hela julen. Älskar att det igår bara var en månad kvar till julafton, längtar efter alla saker som ska fixas innan och allt bak. Åhh, jag älskar verkligen julen och kan inte riktigt fatta att det närmar sig. Såå underbart! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0