Om man ändå var rik..

Denna hade ju kunnat få flytta in hos mig.. Sitter och letar efter ställen man kan ha en utställning på och sen ska jag planra en mässa. Så jäkla gött det hade vatt med en fotoprinter som skriver ut i A3 då.. Slippa beställa hem allt. Men den är lite för dyr för att jag ska känna att jag har pengar till det.. Finns så mycket annat dyrt jag vill ha. Inte bra att man har ett så dyrt intresse.. Finns lixom inga mer 1000/2000 objektiv jag vill ha och de jag tittar på och vill ha just nu går för ganska många tusen. Vill även ha några tusen till att tatuera mig. Vill göra mina rosor nuuu! Sen vill jag ha nya kläder, eller jag behöver nya kläder. Menmen... Det blir nog bra! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahah, åh jag förstår dig... har ju samma problem, och dessutom alla festivaler/konserter jag ska på har ju kostat en HEL del. Hoppas tomten är generös med kameraprylarna ;)

2012-12-10 @ 13:36:01
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0