Kanske årets sista inlägg!

Har inte riktigt orkat eller har haft lust att göra ännu en årssumering idag. Har haft fullt upp med att läsa, läsa, läsa och läsa lite till. Är helt fast i Keplers sandmannen. Riktit bra bok och jag kan inte släppa den, när jag inte läser längtar jag tills jag kan läsa.. Dock tar det nog slut väldigt snart tyvärr men då är det tur att jag har ännu en Kepler bok som ligger och väntar. Inte alls en av mina favoritförfattare, nejdå.. 
 
Men i alla fall kan hända att det dyker upp lite inlägg imorgon om jag känner att jag har tid och lust. Annars får ni nog vänta enda tills nästa år.. Ojojoj. Men tänkte börja det nya året med ett inlägg med lite tips om konsertfotografering, fick en fråga om jag inte hade några tips så tänkte göra ett inlägg om det. Kan även hända att det dyker upp en ny design om jag har ork/lust nästa vecka! Lär ha en del projektarbete som ska geomföras så det kommer vara prio ett! Men ska försöka lägga en del tid på att göra bra inlägg här. Nästa år ska bli ett riktigt bra blogg år! Bra inlägg, välplanerade inlägg som faktiskt är vettiga. Sen kommer det fortfarande va en del korta och halvt meningslösa inlägg när jag inte orkar men ändå vill uppdatera haha. Men hoppas nästa år blir ett år då det planeras in massvis med fotograferingar så jag ofta har mycket nya bilder att visa er! Så jag tycker folk kan hänga kvar här till nästa år för då jävlar ska ni få se på blogg! ;)
 
Om vi inte hörs igen imorgon så får ni alla ha en toppendag och ett gott nytt år! ♥
 

Kommentarer
Postat av: beata

ja, gärna tips om konsertfotografering!

Svar: Kommer ett inlägg om det under veckan :D
Rebecca Bendren

2012-12-31 @ 09:44:44
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: johanna

gott nytt år!
vad är dina nyårslöften om du har några? :)

Svar: Hade du kollat inlägget under det du kommenterade hade du sett ett inlägg om det! hehe
Rebecca Bendren

2012-12-31 @ 12:59:34
URL: http://www.johies.blogg.se
Postat av: Klara

Gott nytt åR!

Svar: Det samam!!:)
Rebecca Bendren

2012-12-31 @ 15:12:25
URL: http://photoplanet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år!
Du har en finfinFIN blogg!

Svar: tack så mycket :D
Rebecca Bendren

2012-12-31 @ 16:47:01
URL: http://livetinarnia.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0