Färglära

Märkte nu att man kan ladda upp bilder direkt från instagram här, smidigt blogg.se. I like, inte för att jag särskilt ofta känner för att lägga upp de bilderna här men idag fick det duga! :) Heter Beexen där om någon skulle vela följa med mig där. Uppdaterar ganska ofta!
Men i alla fall som ni ser på bilderna har jag lekt med färg idag, vi har nämligen haft färglära hela dagen. Kanske inte det roligaste men vi hann i alla fall med det vi skulle göra imorron idag också så det betyder att jag slipper åka till skolan imorron. 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh fint med massa färger! :)

SV: Ja gör't! :)

2012-12-05 @ 19:50:40
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0