Åhh så bäst!!!

Filmen igår var sinnessjukt bra! Åhhh vad jag vill ha nästa del nu. Bäst Bäst Bäst! 3 timmar av underbar film. De har lagt till en del som inte finns i boken men det gör inte så mycket för det var najs grejer.Coolt! Sen att de drar ut på det i tre filmer antar jag att det är för att dra in så mycket pengar som möjligt, men det gör inte mig mycket de två andra delarna är lika bra som denna. 
 
Har just nu precis kommit hem från tåget efter att ha suttit 45 minuter på malmö central.. Skoj, så fryser ganska mycket nu och är hungrig så ska snart fixa lunch/frukost då det enda jag har fått i mig idag är en tomtelatte. Som förövrigt är något av det bästa som finns! Ska sen ta och plugga någon timme, skriva klart naturkunskapen så jag kan lämna in den. Sen ska jag titta på en massa inspirationsbilder till morgondagens plåtning och så klart lyssna på sabaton för att tagga till inför konserten som ska plåtas imorgonkväl! Denna veckan är verkligen en bra vecka. Skönt att ha så mycket att göra och att det händer saker hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0